vrijdag 29 maart 2013

Drukke week in Belgie

Op vrijdagochtend 22 maart kwamen we aan in Brussel, de start van een helse week (voor mij althans).

De eerste drie dagen waren ingevuld voor familie. We hebben twee fotoshoots achter de rug, ons tegoed gedaan aan oude vertrouwde Belgische kost en de jetlag proberen te verwerken.

Op dinsdag trok ik naar Antwerpen voor de jaarlijkse VLARIO dag in Antwerpen Expo. VLARIO is het overlegplatform voor de rioleringssector in Vlaanderen en ik modereer al jaren hun studiedag. Dank alweer voor de uitnodiging, Wendy en Joke!

Op woensdag stond er een inleessessie bij Brandy in Brussel op het programma. Twee uur lang in een studio staan met een Neuman U87 microfoon voor je neus lijkt saai maar het was weer even m’n hart ophalen.

Op donderdag was ik uitgenodigd om te spreken op een studiedag over video en audio op het internet. Een uur lang mocht ik de mensen in de zaal onderhouden over ‘Audio Marketing – de kracht van klank op het internet’.

En nu, op vrijdagochtend, zit ik alweer in de luchthaven, klaar voor de terugkeer naar Canada. Myriam en de kinderen blijven nog wat langer in Belgiƫ, maar ik ga hen alvast voor om in Toronto een woonplaats te zoeken en het terrein voor te bereiden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten