dinsdag 27 december 2011

Klank

Op het einde van elk jaar lijst iedereen traditiegetrouw zijn of haar goede voornemens op. En geloof me, ik ben een onverbeterlijke lijstjesmens. Een lijstje voor de boodschappen, de klusjes in huis en een lijstje voor de dingen die ik nog wil doen in m’n leven. Deze blog is alvast een gevolg van een item op dat laatste lijstje, naar Canada verhuizen. 

Naast een lijstman ben ik ook vooral een klankmens. Ik kan genieten van mooie stemmen, hoor geluid dat andere mensen niet horen en loop regelmatig met een microfoon door het huis. Om de zoveel maanden mogen Gemma en Fran zich uitleven in mijn thuisstudio en al die klankfragmenten worden zorgvuldig bewaard. Zelfs na (amper) vijf jaar kan je al mooi de evolutie in hun stem en praatvermogen volgen. 
Anyway, ik zou wat meer willen doen met klank op deze blog. En dus is een van mijn goede voornemens  om wat meer dagboekfragmenten in te lezen in plaats van neer te schrijven. Dat statistisch gezien de meeste goede voornemens de maand februari nooit halen, verzwijg ik nu maar even.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten