maandag 5 augustus 2013

Canadagboek verandert binnenkort

Onze blog bestaat deze maand precies twee en een half jaar.

Begin februari 2011 verscheen Canadagboek online met als doel familie, vrienden (en iedereen die het wilde lezen) op de hoogte te houden over onze immigratie naar Canada. Ik heb me ook altijd netjes gehouden aan die inhoudelijke lijn. Canadagboek gaat over Canada en je zal er dan ook weinig berichten aantreffen die niets met ons nieuwe thuisland te maken hebben.

De laatste tijd kriebelt het echter om over veel meer dan alleen maar Canada te schriiven. Zo is luchtvaart een van mijn (andere) passies en volg ik het nieuws uit België nog steeds op de voet. Wie me volgt op Twitter en/of Facebook, zal gemerkt hebben dat ik me daar al lang niet meer beperk tot nieuwtjes over Canada.

En dus verdwijnt Canadagboek vanaf september. Het is te zeggen, ik blijf jullie natuurlijk verhalen, foto's en weetjes over Canada voorschotelen, maar al die berichten worden onderdeel van een inhoudelijk veel ruimere blog: loderoels.blogspot.com.

Het webadres Canadagboek blijft actief, dus favorieten of bookmarks moeten niet worden aangepast. Voor wie mijn berichten via email krijgt (inschrijven kan hier trouwens) verandert er ook niets en de periodieke email blijft gewoon verzekerd. Abonnees van de podcast hoeven evenmin iets te doen. De RSS-feed blijft dezelfde. Canadagboek Podcast verandert van naam en wordt Radio Roels.

Zo, tot daar deze dienstmededeling. U kan nu de normale activiteiten hervatten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten