vrijdag 9 augustus 2013

Ouders op bezoek

Nog meer bezoek uit België de afgelopen tien dagen.
Mijn ouders kwamen ons - en de kleinkinderen - opzoeken.
In de zomer van 2011 maakten ze al eens de overtocht naar Moncton, NB. Nu was de reis erheen veel makkelijker: rechtstreekse vlucht Brussel-Toronto.

Nu ze na een leuke tiendaagse veilig en wel terug in Europa zitten, dreigt voor Gemma en Fran even het zwarte gat. Ze zijn danig in de watten gelegd, daar hoort erbij natuurlijk.

Een van de hoogtepunten van het bezoek was een daguitstapje naar de Niagara Falls. De wereldberoende watervallen vormen de grens tussen Ontario, Canada en New York State, VS. Normaal gezien is het een uurtje rijden van ons appartement maar wegens het verlengde weekend stond er veel file onderweg en duurde de rit dubbel zo lang.


















1 opmerking:

  1. Mijn zoon woont in Nova Scotia, in Amherst op de grens met New Brunswick. Hij is verleden jaar getrouwd met een canadees meisje. Het is heel moeilijk als moeder, maar ik heb gelukkig ook mijn hart verloren in Canada! Zondag vertrekken we voor twaalf dagen. Veel langer kan niet omdat ze nog jong zijn en ze weinig verlof kunnen opnemen. Ik kijk er uiteraard heel erg naar uit! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen