dinsdag 10 mei 2011

Wat als ...?

Het is zo goed als onmogelijk om van hieruit nog de Vlaamse televisie te volgen. Het journaal bekijk ik natuurlijk wel op deredactie maar alle andere nieuwe dingen of hypes ontgaan ons volledig. Gelukkig krijg ik van vrienden af en toe leuke suggesties door. Zo ben ik sinds kort een verstokte fan van de reeks 'Wat Als?' op 2BE. Schitterende humor die gelukkig allemaal op Youtube staat. Met onderstaande sketch moest ik zo hard lachen dat mij dochters kwamen vragen wat er aan de hand was. Wat als garagisten eerlijk waren?

2 opmerkingen:

  1. Hai Lode en Roel,

    ook ik lees met jullie mee. Benzineprijs is overigens 1,25 op PEI en in het begin stond ik lachend aan de pomp. Maar we leggen hier wel meer kilometers af dan in NL. Hoewel we in 10 minuten in de "stad" zitten ben je er wel met 90 kilometer per uur naartoe gescheurd en is je tankje snel leeg.
    Wij rijden dan ook allebei een belachelijk grote auto, maarja we wilden integreren dus allebei een truck :-)
    Ik zag dat jullie op PEI waren, de volgende keer komen jullie bij ons langs voor koffie?
    Groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen